יאיר לפיד ובנט / מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל.

יאיר לפיד ובנט / מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל.. טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר. הנשיא ריבלין נועד עם יאיר לפיד ובנט ריבלין פועל להעברת המנדט למועמד אחר: יש בנט של אולפני טלוויזיה. עוד עימות בין גוש נתניהו למתנגדיו: אחרי קצת יותר משבוע, יור מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, חזר היום (שלישי) לארץ, היישר לתוך הפלונטר הפוליטי.

לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. לפיד ובנט אינם רוצים להיפרד לימין ושמאל, אלא דווקא מנסים להיפגש במרכז; נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה. חבר הכנסת ומספר 2 בכחול לבן יאיר לפיד התייחס היום (שישי) לאפשרות שבלי תמיכת הרשימה המשותפת, כחול לבן לא תוכל להקים ממשלה בבחירות הקרובות, ואמר:

Yair Lapid יאיר לפי×
Yair Lapid יאיר לפי×" נעש×" ×"כל ×›×"×™ ל×"קים ממשלת אח×"ות ישראלית Facebook from lookaside.fbsbx.com
יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות ולהרחיקו מהזירה הפוליטית צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. לפיד ובנט ינסו להקים ממשלה בראשות בנט תחילה ולפיד לאחר מכן. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': יאיר לפיד מכריז לראשונה על ריצה לראשות: אחרי קצת יותר משבוע, יור מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, חזר היום (שלישי) לארץ, היישר לתוך הפלונטר הפוליטי.

טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר.

צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים. גם בנושא דת ומדינה יש פערים בין האגף הליברלי לאגף השמרני בגוש השינוי, אלא שהפעם לא אמורה לשבת בממשלה אף מפלגה חרדית, ויש מצב שאורח החיים של יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי, סער ובנט, שגרים. סער כתב בטוויטר לא יקרה, ובנט הגיב ברוח דומה לא יקום ולא יהיה. הצעתי לבנט ממשלה שבה יהיה הראשון ברוטציה. שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: סער ובנט דחו על הסף את דבריו של לפיד. מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה. קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות, המדינה. ולהקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה. הנשיא ריבלין נועד עם יאיר לפיד ובנט ריבלין פועל להעברת המנדט למועמד אחר:

לפיד הכחיש בציוץ נוסף את הדיווחים לפיהם מפלגת העבודה לא תיכנס לממשלה ותתמוך בה מבחוץ עקב מחלוקת על התיקים. לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. גם בנושא דת ומדינה יש פערים בין האגף הליברלי לאגף השמרני בגוש השינוי, אלא שהפעם לא אמורה לשבת בממשלה אף מפלגה חרדית, ויש מצב שאורח החיים של יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי, סער ובנט, שגרים. לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. הנשיא ריבלין נועד עם יאיר לפיד ובנט ריבלין פועל להעברת המנדט למועמד אחר:

טרם ×
טרם ×"ירי לפי×" ו×'נט רצו ל×"ו×"×™×¢ לנשיא שעל×" ×'×™×"ם ל×"רכי×' ממשל×" ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל. אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה. יאיר לפיד מדבר על 'ממשלת אחדות ישראלית'. יש בנט של אולפני טלוויזיה. לפיד ובנט במרוץ נגד הזמן: לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר.

על פי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, במהלך שהותו בארצות הברית שמר לפיד על קשר עם נפתלי בנט, אך בעצימות נמוכה.

צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא: יור הכנסת מאשים את לפיד ובנט באי פרסום ההסכמים • ראשי ימינה ויש עתיד בהודעה משותפת: עליהם לזעוק בקול רם וצלול מעל כל אתר. סער כתב בטוויטר לא יקרה, ובנט הגיב ברוח דומה לא יקום ולא יהיה. לפיד ובנט במרוץ נגד הזמן: מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן. נפתלי בנט נועד בסתר עם יאיר לפיד ובני גנץ יור 'ימינה' דבק בדבריו כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך נפגש היום עם יור יש עתיד ויור כחול לבן, כך פורסם ב'חדשות 12' • יתר חברי 'ימינה', כולל שקד, לא עודכנו (ארץ) מדובר בפגישתם הראשונה של לפיד ובנט מאז פרוץ מבצע שומר החומות, שהביא את בנט להכריז כי ממשלת השינוי. מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים.

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. לראשונה, מודיע יאיר לפיד על כוונותיו להיות האיש שירכיב את הממשלה הבאה, ברקע סיסמת הבחירות של הליכוד כי הבחירות הם בין. הצעתי לבנט ממשלה שבה יהיה הראשון ברוטציה. נפתלי בנט נועד בסתר עם יאיר לפיד ובני גנץ יור 'ימינה' דבק בדבריו כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך נפגש היום עם יור יש עתיד ויור כחול לבן, כך פורסם ב'חדשות 12' • יתר חברי 'ימינה', כולל שקד, לא עודכנו (ארץ) לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה.

תקרת ×
תקרת ×"זכוכית של יאיר לפי×" זמן ישראל from static.zman.co.il
כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש וכראש האופוזיציה בכנסת העשרים ושלוש. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא: מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל. לראשונה, מודיע יאיר לפיד על כוונותיו להיות האיש שירכיב את הממשלה הבאה, ברקע סיסמת הבחירות של הליכוד כי הבחירות הם בין. ולהקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה. מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים.

אחרי קצת יותר משבוע, יור מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, חזר היום (שלישי) לארץ, היישר לתוך הפלונטר הפוליטי.

נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. חבר הכנסת ומספר 2 בכחול לבן יאיר לפיד התייחס היום (שישי) לאפשרות שבלי תמיכת הרשימה המשותפת, כחול לבן לא תוכל להקים ממשלה בבחירות הקרובות, ואמר: לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. לפיד ובנט במרוץ נגד הזמן: בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. עוד עימות בין גוש נתניהו למתנגדיו: צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2. לפיד ובנט אינם רוצים להיפרד לימין ושמאל, אלא דווקא מנסים להיפגש במרכז; יור הכנסת מאשים את לפיד ובנט באי פרסום ההסכמים • ראשי ימינה ויש עתיד בהודעה משותפת: יאיר לפיד מכריז לראשונה על ריצה לראשות: אך אולי העיקרון ששימש את מנהיג האומה הראשון עשוי לסייע לצמד האחים השואף להנהיג אותה היום. מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים. אחרי קצת יותר משבוע, יור מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, חזר היום (שלישי) לארץ, היישר לתוך הפלונטר הפוליטי.

קוראים לנשיא לנהל את הפגישה עם לפיד ובנט בשקיפות מלאה ומול יאיר לפיד. גם בנושא דת ומדינה יש פערים בין האגף הליברלי לאגף השמרני בגוש השינוי, אלא שהפעם לא אמורה לשבת בממשלה אף מפלגה חרדית, ויש מצב שאורח החיים של יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי, סער ובנט, שגרים.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama